In het bereiken van onze visie laten we ons leiden door onze waarden: integriteit, rechtvaardigheid, eerlijkheid en volharding. Diversiteit, werken als team, betrokkenheid, transparantie, passie en innovatie maken daar deel van uit. Deze traditionele waarden, het Takeda-isme, vormen de basis voor alles wat Takeda onderneemt.
Vier prioriteiten
Bij al onze activiteiten en beslissingen focussen we ons op vier prioriteiten:
- We stellen de patiënt centraal door het leveren van innovatieve producten en services waardoor een optimaal resultaat voor de patiënt wordt bereikt.
- In de samenleving vertrouwen opbouwen door op een ethische manier met externe belanghebbenden samen te werken om de resultaten voor de patiënt te verbeteren.
- Onze reputatie versterken door samen te werken en innovatieve en gepersonaliseerde oplossingen te creëren waarbij de patiënt echt centraal staat.
- Waarde creëren voor en identificeren van nieuwe kansen voor het bedrijf.
Samenwerking met patiëntenorganisaties
Takeda vindt het belangrijk met patiëntenorganisaties samen te werken en hen te ondersteunen. Ook daarmee leveren we een bijdrage aan de kwaliteit van leven van patiënten. Binnen ons bedrijf wordt zorgvuldig afgewogen wat in de relatie met een patiëntenorganisatie passend is. De regels van de Geneesmiddelenwet en de CGR (Code Geneesmiddelenreclame) zijn daarbij leidend.